Oj! Działo się działo na ostatnim, dwucyfrowym, dziewięćdziesiątym dziewiątym plenerze Migawki. Tym razem redaktor Andrzej Kutys z Polskiego Radia Szczecin zaprosił wszystkich chętnych do Zatoni Dolnej na wschód słońca. Łowcy Świtów takiej okazji przepuścić nie mogli. Szósta rano, gdzieś na pagórkowatych polach to łakomy kąsek dla Łowców Świtów. Mając w perspektywie nadodrzańskie rozlewiska, malowniczo położoną wieś oraz tajemniczą Dolinę Miłości dostaliśmy dodatkową porcję adrenaliny. Według niektórych wschodu słońca nie było, jednak mam nadzieję, że nie dożyję takiego dnia, w którym słońce nie wstanie. Brzask przywitał nas poświatą we wszystkich odcieniach fioletu. Miękkie rozproszone w poziomie światło pozwoliło zarejestrować przepiękną grę cieni. W miarę upływu czasu dzień stawał się faktem. Przyszedł czas na eksplorację okolicy. Dolina Miłości okazała się przepięknym kompleksem leśnym, z wyznaczonymi szlakami, atrakcyjnymi miejscami do odpoczynku oraz licznymi pomnikami przyrody. Idealne miejsce na niedzielny spacer lub wycieczkę rowerową. Na uwagę zasługuje też zatoński zabytkowy kościół pw. św. Maksymiliana Kolbe, który idealnie wtapia się w krajobraz. Wstąpiliśmy też na pyszną kawę do „Wiejskiego Kocura„.  W przemiłej atmosferze mogliśmy tam chwilę odpocząć i porozmawiać o … fotografii :) Zdjęcia które przywiozłem z tego pleneru, to przede wszystkim krajobraz malowany przepiękną, wiosenną aurą. Dla Łowców Świtów było to niedzielna uczta.

 
Łowcy  Świtów na Zatońskich pagórkach

EXIF: 1/60s, f/7.1, 8.0 mm, ISO 320, NIKON D7200 + 8.0 mm f/3.5

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1.3s, f/7.1, 35.0 mm, ISO 100, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/13s, f/6.3, 8.0 mm, ISO 160, NIKON D7200 + 8.0 mm f/3.5

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/30s, f/6.3, 8.0 mm, ISO 250, NIKON D7200 + 8.0 mm f/3.5

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/40s, f/5.6, 105.0 mm, ISO 250, NIKON D5100 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/250s, f/5.6, 40.0 mm, ISO 250, NIKON D5100 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/250s, f/5.6, 105.0 mm, ISO 250, NIKON D5100 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/100s, f/7.1, 18.0 mm, ISO 320, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/125s, f/7.1, 70.0 mm, ISO 320, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/1250s, f/6.3, 270.0 mm, ISO 400, NIKON D7200 + 70.0-300.0 mm f/4.0-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/3200s, f/6.3, 92.0 mm, ISO 400, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/125s, f/6.3, 48.0 mm, ISO 250, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

nbsp;
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/160s, f/6.3, 21.0 mm, ISO 250, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/400s, f/9.0, 58.0 mm, ISO 200, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/40s, f/5.6, 18.0 mm, ISO 640, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/100s, f/5.6, 35.0 mm, ISO 640, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/400s, f/11.0, 105.0 mm, ISO 250, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 
99 Plener W Zatoni Dolnej

EXIF: 1/320s, f/11.0, 105.0 mm, ISO 250, NIKON D7200 + 18.0-105.0 mm f/3.5-5.6

 

Dodaj komentarz